Manual în curs de încărcare. Va rugăm așteptați.
×
Cuprins:
Cuvânt-înainte
Prezentarea manualului
Competențe generale și specifice
Fișa de observare a comportamentului elevului în timpul activităților de învățare
Să ne amintim! – Bine ai venit în clasa a V-a!
Model de test inițial
UNITATEA 1 - LABORATORUL DE BIOLOGIE.
METODE ȘI INSTRUMENTE DE INVESTIGARE A MEDIULUI ÎNCONJURĂTOR
Competențe specifice: 1.1, 1.2, 2.1, 2.2, 3.2.
Laboratorul de biologie
Metode și instrumente de investigare a mediului înconjurător
Investigarea factorilor dintr-un mediu terestru
Investigarea factorilor dintr-un mediu acvatic
Recapitulare
Evaluare
UNITATEA 2 - VIEȚUITOARELE DIN MEDIUL APROPIAT ȘI MAI ÎNDEPĂRTAT
Competențe specifice: 1.1, 1.2, 2.1, 2.2, 3.1, 3.2, 4.1, 4.2.
Biotop, Biogeneză, Ecosistem
Relații în ecosisteme
Relații trofice
Medii de viață.
Grădinile
Livezile și viile
Gospodării și ferme
Parcurile
Pajiștile
Pajiștile de stepă
Pădurile
Pădurea de foioase
Pădurea de conifere
Apele curgătoare
Apele stătătoare
Alte medii de viață din țara noastră
Dunărea și Delta Dunării
Marea Neagră
Peștera
Medii de viață din alte zone ale planetei
Zonele calde ale planetei
Zonele reci ale planetei
Recapitulare
Evaluare
UNITATEA 3 - GRUPE DE VIEȚUITOARE
Competențe specifice: 1.1, 1.2, 2.1, 2.2, 3.1, 3.2, 4.1, 4.2.
Clasificarea viețuitoarelor
Bacteriile
Protistele
Ciupercile și lichenii
Ciupercile
Lichenii
Plantele
Caractere generale
Algele – grup variat de organisme
Mușchii
Ferigile
Gimnospermele
Angiospermele
Animalele
Caractere generale
Nevertebratele
Spongierii
Celenteratele
Viermii
Moluștele
Artropodele
Vertebratele
Peștii
Amfibienii
Reptilele
Păsările
Mamiferele
Recapitulare
Evaluare
Recapitulare finală
Evaluare finală
Răspunsuri
Meniu
1
2
Cuprins
Ajutor
Micșorare
Mărire
1
2
×