Manual în curs de încărcare. Va rugăm așteptați.
×
Cuprins:
CĂLĂTORIE PRIN LUMEA CALCULATOARELOR
Competențe specifice 1.1, 1.2, 1.3, 3.1
UNITATEA 1 - UTILIZAREA CALCULATORULUI
Lecția 1 • Lucrul la calculator
Lecția 2 • Calculatorul în prezent
Lecția 3 • Organizarea informațiilor cu calculatorul
Lecția 4 • Internetul în viața de zi cu zi
Lecția 5 • Lucrul cu editoarele grafice
Recapitulare • Călătorie prin lumea calculatoarelor
Evaluare • Utilizarea calculatorului
DRUMEȚIA PRINTRE COMPONENTELE CALCULATOARELOR
Competențe specifice 1.1, 1.2, 1.3, 3.1
UNITATEA 2 - COMPONENTELE CALCULATORULUI
Lecția 6 • Istoria calculatorului
Lecția 7 • Structura calculatorului
Lecția 8 • Dispozitivele de stocare
Lecția 9 • Dispozitivele periferice ale calculatorului
Recapitulare • Drumeția printre componentele calculatoarelor
Evaluare • Componentele calculatorului
DRUMEȚIE PRIN LUMEA POVEȘTILOR DIGITALE
Competențe specifice 2.1, 2.2, 2.3, 3.1, 3.2
UNITATEA 3 - ALGORITMI ȘI POVEȘTI DIGITALE
Lecția 10 • Mediul grafic interactiv pentru povești digitale
Lecția 11 • Algoritmul și povestea digitală
Lecția 12 • Datele cu care lucrează algoritmii
Lecția 13 • Structuri secvențiale în povești digitale
Recapitulare • Drumeție prin lumea poveștilor digitale
Evaluare • Algoritmi și povești digitale
CĂLĂTORIA PRINTRE JOCURILE DIGITALE
Competențe specifice 2.1, 2.2, 2.3, 3.2, 3.3
UNITATEA 4 - ALGORITMI ȘI JOCURI DIGITALE
Lecția 14 • Structuri decizionale în labirint
Lecția 15 • Operatorii în jocul matematicii
Lecția 16 • Extensiile în jocuri digitale
Recapitulare • Călătoria printre jocurile digitale
Evaluare • Algoritmi și jocuri digitale
Recapitulare și evaluare finală
INDICAȚII ȘI RĂSPUNSURI
Meniu
1
2
Cuprins
Ajutor
Micșorare
Mărire
1
2
×