Manual în curs de încărcare. Va rugăm așteptați.
×
Cuprins:
Unitatea 1 – Dreptul la informare. Formularea de întrebări
Competențe specifice: 1.1, 1.3, 2.1.
Dreptul la informare. Ne mirăm! Ne întrebăm!
Ne informăm responsabil. Pe cine și cum întrebăm?
Recapitulare
Evaluare
Unitatea 2 - Argumentarea unui punct de vedere personal
Competențe specifice: 1.2, 1.3, 2.2, 2.3
Fapte și opinii
Copiii au dreptul la opinie!
Schimbăm, comparăm, respectăm opinii diferite!
Cum ne formulăm opiniile?
Susținem opinii, cântărim argumente. Condiții de acceptare a unui argument
Fii liber! Fără prejudecăți, fără discriminare!
Recapitulare
Evaluare
Unitatea 3 – Drepturi și responsabilități ale copilului
Competențe specifice: 1.2, 1.3, 2.2, 3.1, 3.2.
De ce avem nevoie de drepturi pentru copii?
Convenția cu privire la drepturile copilului
Cine sunt eu?
Dreptul la identitate
Am drepturi și responsabilități în familie
Dreptul la familie
Dreptul la educație
Dreptul la joc și la activități recreative
Dreptul la securitate și protecție socială
Nu violenței!
Dreptul la protecție împotriva violenței, abuzului și exploatării
Protecția mediului, condiție a vieții
Copiii, promotori ai propriilor drepturi
Școala ca spațiu de exprimare, exercitare și asumare de către copii a drepturilor și responsabilităților
Recapitulare
Evaluare
Unitatea 4 – Respectarea, apărarea și promovarea drepturilor copilului
Competențe specifice: 1.2, 2.1, 2.2.
Copiii în situații de risc
Instituții guvernamentale și interguvernamentale – rolul statului în realizarea securității și protecției sociale
Organizații nonguvernamentale – rolul societății civile
Recapitulare
Evaluare
Unitatea 5 – Proiectul educațional
Competențe specifice: 1.3, 2.1, 2.2, 2.3, 3.1, 3.2.
Cum alegem tema proiectului?
Cum scriem un proiect de sprijinire a drepturilor copiilor?
Derularea proiectului. Activități concrete și modalități de a le evalua
Evaluarea finală și promovarea proiectului
Meniu
1
2
Cuprins
Ajutor
Micșorare
Mărire
1
2
×